مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-11اقتصادي

بیش از 36 هزار خانوار در خراسان رضوی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون 36 هزار و 307 خانوار یارانه بگیر در استان خرید انجام داده اند و تراکنش ها 67 هزار و 307 مورد است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون 36 هزار و 307 خانوار یارانه بگیر در استان خرید انجام داده اند و تراکنش ها 67 هزار و 307 مورد است.

محمد امین بابایی امروز 21 خرداد ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره تبیین طرح کالابرگ الکترونیکی در خراسان رضوی، اظهار کرد: این طرح اقشار کم درآمد جامعه را مد نظر قرار داده است.

همچنین در این طرح به دنبال سلامت جامعه هستیم زیرا بر اساس تحقیقات بیماری های ناشی از سوء تغذیه هزینه هایی را به کشور تحمیل کرده است، بنابراین هدف گذاری شده تا به سمت اقلام اساسی برویم.

در ابتدا این طرح به صورت پایلوت در چهار استان در کشور اجرا و سپس از اسفند ماه سال گذشته به صورت سراسری در کل کشور به مرحله اجرا رسید.

وی افزود: در اسفند ماه سال گذشته برای ثبت نام فروشگاه ها در خراسان رضوی فراخوان داده شد و تعداد زیادی فروشگاه در این طرح ثبت نام کردند.

از اردیبهشت ماه سال جاری تا 13 خرداد ماه فاز دوم این طرح در کشور اجرایی شده و از 13 خردادماه تاکنون نزدیک به 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 36 هزار خانوار در خراسان رضوی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند

بیش از 36 هزار خانوار در خراسان رضوی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند