مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-14اقتصادي

اجرای 26 طرح انتقال آب کشاورزی در نیمه غربی چهارمحال و بختیاری


مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در نیمه غربی استان 26 طرح انتقال آب حوزه کارون به منظور توسعه باغات در 13 هزار هکتار اراضی شیب دار با ایجاد اشتغال برای 13 هزار نفر در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در مراسم تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی و رونمایی از 36 پروژه بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در نیمه غربی استان 26 طرح انتقال آب حوزه کارون به منظور توسعه باغات در 13 هزار هکتار اراضی شیب دار با ایجاد اشتغال برای 13 هزار نفر در حال اجراست.

مدیرکل جهاد کشاورزی ادامه داد: این طرح ها با هزینه ای بالغ بر 275 میلیارد تومان تخصیص از محل اعتبارات ملی، استانی، سفر ریاست جمهوری و فروش اموال مازاد هم اکنون فعال است.

وی با اشاره به توسعه گلخانه ها به عنوان واحدهای اقتصادی جدید در مساحت کمتر، استفاده آب کمتر، اشتغال و تولید بیشتر در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سال گذشته واحدهای گلخانه ای استان 40 هکتار بود که هم اکنون به 77 هکتار رسیده است و 43 هکتار هکتار نیز در حال اجراست.

برزگر افزود: توسعه واحدهای صنعتی جانبی که ارزش افزوده محصولات کشاورزی را زیاد می کند و همچنین ایجاد مجتمع های دامپروری در 43 شهر استان از دیگر برنامه های جهاد کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 26 طرح انتقال آب کشاورزی در نیمه غربی چهارمحال و بختیاری

اجرای 26 طرح انتقال آب کشاورزی در نیمه غربی چهارمحال و بختیاری