مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:152023-05-30سياسي

حضور زنان در دوره های حکمرانی دانشگاه عالی دفاع ملی


نماینده مجلس با اشاره به اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده است، گفت: حضور زنان در دوره های حکمرانی دانشگاه عالی دفاع ملی برای نخستین بار محقق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سمیه رفیعی نماینده مجلس در اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی اظهارداشت: متأسفانه گاهی که موضوع زنان مطرح می شود افکار عمومی به سمت آسیب های اجتماعی متمایل می شوند در حالی که زنان در عرصه های مختلف با پیشرفت های زیادی همراه بوده اند.

وی افزود: نقش انقلاب اسلامی در حوزه زنان بسیار حائز اهمیت است و انقلاب اسلامی در واقع شکل ویژه ای از زنان را به نمایش گذاشتولی اینکه چقدر این موضوع به نسل های جدید و دنیا معرفی شده است جای سوال دارد؟ این نماینده مجلس گفت: متأسفانه در موضوع الگو سازی برای زنان فقیرانه عمل کردیم و باید در این زمینه اقدامات زیادی صورت گیرد.

رفیعی بیان داشت: حضور زنان در دوره های حکمرانی دانشگاه عالی دفاع ملی برای نخستین بار محقق شده در حالی که سال های قبل فقط حضور در این دوره مردانه بود.

گفتنی است؛ اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی، امروز توسط کمیسیون ملی یونسکو ایران در سالن شیخ فضل الله نوری مجلس شورای اسلامی با هدف آموزش، شبکه سازی و تجربه اندوزی تخصصی در حوزه حکمرانی با تمرکز بر نقش زنان با حضور برخی از نمایندگان مجلس، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور زنان در دوره های حکمرانی دانشگاه عالی دفاع ملی

حضور زنان در دوره های حکمرانی دانشگاه عالی دفاع ملی