مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:152023-05-28سياسي

رییس فراکسیون محیط زیست: چشم طمع به تپه سرخه لواسان ادامه دارد


کسانی که چشم طمع به تپه سرخه و اراضی ملی لواسان دارند، دست بردار نیستند.

- سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات با اشاره به بازدید از تپه سرخه لواسان اظهار کرد: برای بار دوم و پس از گذشت 3 سال از بازدید اولی که از تپه سرخه داشتیم، می بینم که همچنان مسائل حل نشده ای در این منطقه وجود دارد و بهتر است بگویم کسانی که چشم طمع به این اراضی دارند دست بردار نیستند.

وی گفت: حتما مردم لواسان به آرمستان نیاز دارند و این یکی از ضروریات یک جامعه انسانی است لذا موقعیت تپه سرخه شرایط جذابی برای زمین خواران و آنهایی که به شدت وصل به باندهای ثروت هستند فراهم آورده است.

  رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من در این بازدید متوجه شدم که زمین های بالای نهر و پایین آرامستان قطعه بندی و واگذار شده و بیشتر این تعارض منافع است که اجازه نمی دهد مردم در بحث سر و سامان دادن به امواتشان آسایش داشته باشند که حتما پیگیری خواهیم کرد.

رفیعی ادامه داد: در خصوص استقرار مخزن آب در مجاورت قبرستان قرار شد اداره آب و فاضلاب شرق استان تهران تمامی اسناد و مدارک مربوط به جانمایی و نیازی که برای 5000 مترمکعب آب در نظر گرفتند ارسال کنند و حتما به کارشناسان مربوط ارائه خواهم داد و فکر می کنم در همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فراکسیون محیط زیست: چشم طمع به تپه سرخه لواسان ادامه دارد

رییس فراکسیون محیط زیست: چشم طمع به تپه سرخه لواسان ادامه دارد