مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-07بين الملل

کار برای ترامپ دشوارتر شد!


کریس کریستی فرماندار جمهوری خواه سابق ایالت نیوجرسی آمریکا عصر سه شنبه (به وقت محلی) نامزدی کاخ سفید در انتخابات 2024 ایالات متحده را با حمله به دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ مشاور سابق ترامپ قول داده است که تنها نامزد در میان نامزد های جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا باشد که مایل است مستقیماً با رییس جمهور سابق ایالات متحده مقابله کند.

ورود کریستی به جمع نامزد های نه چندان اندک جمهوری خواه برای حضور در انتخابات 2024 در حالی صورت می گیرد که برخی از اعضای این حزب نگران این هستند که هر چه بر تعداد نامزد های جمهوری خواه افزوده شود، آرای مخالف ترامپ در انتخابات درون حزبی میان این نامزد ها پخش شده و در نهایت این امر به نفع رییس جمهور سابق تمام خواهد شد.

کریستی که در سال 2016 نیز کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شد، نامزدی خود را با شعار زیرا حقیقت مهم است در تالار شهر نیوهمپشایر آغاز کرد.

کریستی جمهوری خواه که سابقه شکست در رقابت درون حزبی در برابر رییس جمهور سابق آمریکا را هفت سال پیش (2016) تجربه کرده است، گفت: ترامپ با ایجاد تفرقه بیشتر و قرار دادن مان در مقابل یکدیگر، ما را کوچک تر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار برای ترامپ دشوارتر شد!

کار برای ترامپ دشوارتر شد!