مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:502023-06-12اجتماعي

سیل به 20 روستای نور و نوشهر خسارت زد/ آبگرفتگی 20 مسکن


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: سیل به 20 روستای شهرستانهای نور و نوشهر خسارت وارد کرد و خدمات رسانی مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی شامگاه دوشنبه پس از بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران بیان اینکه سیل دیروز و دیشب به روستاهای شهرستان نور و نوشهر خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: در این سیل به 12 روستای بخش کجور شهرستان نوشهر، چهار روستای بخش بلده و چهار روستای بخش مرکزی شهرستان نور خسارت وارد شده است.

وی از تخریب بخشی از جاده، تعدادی ابنیه در مناطق سیل زده خبر داد و افزود: مدت جاری شدن سیل کمتر از یک ساعت بود و به حدود 20 منزل مسکونی در سطح آبگرفتگی خسارت وارد شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی دانست و یادآورشد: در سیل جاری شده بخش اعظم زمین های دشت کجور دچار آبگرفتگی شده است و به تعدادی از دامداری نیز خسارت وارد گردید.

توکلی با اشاره به اینکه شهر کجور نیز دچار آب گرفتگی شد و چند ساعتی با مشکل کدری آب شرب مواجه بود که رفع گردید، تصریح کرد: شرایط مناطق سیل زده کاملاً پایدار است و اما خدمات رسانی به این مناطق سیل زده تا رفع کامل مشکلات شهروندان و اهالی روستاها همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به 20 روستای نور و نوشهر خسارت زد/ آبگرفتگی 20 مسکن

سیل به 20 روستای نور و نوشهر خسارت زد/ آبگرفتگی 20 مسکن