مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-02اقتصادي

رشد 300 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده پایتخت طی فروردین و اردیبهشت


بعد از 10 سال شاهد رشد 62 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده تهران بودیم و در این دو ماه گذشته حدود 300 درصد نسبت به فروردین و اردیبهشت سال گذشته در تهران رشد صدور پروانه داشتیم.

- رییس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بعد از 10 سال شاهد رشد 62 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده تهران بودیم و در این دو ماه گذشته حدود 300 درصد نسبت به فروردین و اردیبهشت سال گذشته در تهران رشد صدور پروانه داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی هدایت در این باره گفت: در حال حاضر تمام اراضی شهرداری تهران که امکان تولید مسکن داشتند را با نگاه شهرسازانه با توجه به طرح های جامع و تفصیلی بارگذاری کردیم و از محل همین مشارکت ها مساکن تولید شده اختصاصی در بافت فرسوده صرف تأمین مسکن معوض در بافت شده است.

وی گفت: ما قرارگاه جهادی مسکن شهر تهران را با رویکرد رفع موانع تولید مسکن در شهر تهران ایجاد کردیم و تاکنون تفاهم نامه تولید 600 هزار واحد مسکونی در تهران به امضاء رسیده است که تمامی این تفاهم نامه ها دارای زمین و امکان احداث مسکن داشتند.

هدایت تاکید کرد: در کنار اقداماتی که در حوزه مسکن انجام دادیم بازگرداندن مشوق ها به بافت های فرسوده بود که نتیجه آن بعد از 10 سال، رشد 62 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده تهران بود و در این دو ماه گذشته حدود 300 درصد نسبت به فروردین و اردیبهشت سال گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 300 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده پایتخت طی فروردین و اردیبهشت

رشد 300 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده پایتخت طی فروردین و اردیبهشت