مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-15سياسي

عقد تفاهم نامه های اشتغال زایی و تجهیز مدارس در رویداد آبادیران


دبیر نخستین نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا گفت: در نمایشگاه آبادیران قراردادهایی در راستای اشتغال زایی، تجهیز و مقاوم سازی مدارس نقاط محروم و تامین آب شرب هزار روستا منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد در مورد میزان استقبال گروه های هدف از نمایشگاه آبادیان در روزهای اول و دوم نمایشگاه گفت: خوشبختانه استقبال هم در بخش غرفه و هم بازدید خوب بوده است.

ما در این نمایشگاه 300 شرکت دانش بنیان، فناوری و خلاق داریم که محصولاتشان را عرضه می کنند.

همچنین 28نهادی که در حوزه محرومیت زدایی فعالیت می کنند در این نمایشگاه حضور دارند و تلاش داریم دوخت و دوزی بین این دو بخش انجام شود.

دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا(آبادیران) اظهار داشت: از یک طرف مجموعه نهادهای حاضر در نمایشگاه آبادیران صورت مساله ها را که در سراسر کشور شناسایی کردند در معرض دید و توجه شرکت های دانش بنیان قرار می دهند و از طرف دیگر هم شرکت های دانش بنیان توانمندی های خود را ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه نشست ها و پنل های تخصصی زیادی در نمایشگاه آبادیران برگزار شد که از جنس ارائه نیاز و توانمندی بود، عنوان کرد: تلاش می کنیم از دل این پنل ها، پروژه هایی تعریف و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد تفاهم نامه های اشتغال زایی و تجهیز مدارس در رویداد آبادیران

عقد تفاهم نامه های اشتغال زایی و تجهیز مدارس در رویداد آبادیران