مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-30اقتصادي

بعید است قیمت 15 هزار تومانی خرید گندم تغییر کند


سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به بررسی مجدد قیمت گندم گفت: ولی بعید است تغییری در قیمت گندم داشته باشیم زیرا ابتدا باید منابع آن تعیین شود بعد تغییر قیمت انجام شود که اکنون قیمت 15 هزار تومان برای هر کیلو ابلاغ شده است.

- ایسنا/البرز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به بررسی مجدد قیمت گندم گفت: ولی بعید است تغییری در قیمت گندم داشته باشیم زیرا ابتدا باید منابع آن تعیین شود بعد تغییر قیمت انجام شود که اکنون قیمت 15 هزار تومان برای هر کیلو ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد آقامیری روز سه شنبه 9 خرداد در حاشیه بازدید از موسسات تحقیقاتی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی مستقر در استان البرز (مزرعه تحقیقاتی اصلاح بذر و موسسه سرم سازی رازی) در جمع خبرنگاران افزود: مهمترین موضوع فعالیت وزارت جهاد کشاورزی بحث امنیت غذایی در تمام ابعاد آن است.

وی با بیان اینکه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مرکز تولید علم بخش کشاورزی هست، اظهار کرد: تات مغز جهاد کشاورزی است که در اینجا دانشمندانی مشغول پژوهش و تحقیق هستند که تولیدات و دستاوردهای آن ها در این مراکز حاصل سال ها تحقیقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعید است قیمت 15 هزار تومانی خرید گندم تغییر کند

بعید است قیمت 15 هزار تومانی خرید گندم تغییر کند