مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-02حوادث

پرواز تهران_بندرعباس دو بار دچار مشکل فنی شد


در حالی که قرار بود پرواز تهران به بندرعباس شرکت هواپیمایی وارش ظهر امروز راهی بندرعباس شود به دلیل مشکل فنی دوبار از برخاستن صرف نظر کرد.

- ایسنا/هرمزگان در حالی که قرار بود پرواز تهران به بندرعباس شرکت هواپیمایی وارش ظهر امروز راهی بندرعباس شود به دلیل مشکل فنی دوبار از برخاستن صرف نظر کرد.

یکی از مسافران پرواز شماره 5814 شرکت هواپیمایی وارش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این پرواز قرار بود ساعت 12:35 امروز از تهران به مقصد بندرعباس پرواز کند.

وی ادامه داد: در بار نخست به دلیل مشکل فنی پرواز انجام نشد و مسافران پیادا شدند.

این مسافر با اشاره به اینکه پس از سوار مجدد شاهد بودیم کادر پرواز تغییر کرد، افزود: این بار هم پرواز قبل از برخاستن دچار مشکل شد و بار دیگر مسافران پیاده شدند و کسی حاضر به سوار شدن نیست.

وی با بیان اینکه هیچکس از شرکت وارش حاضر به عذرخواهیی و تغییر پرواز نیست، عنوان کرد: مسئولان شرکت وارش اعلام می کنند اگر کسی سوار نشود، خودش انصراف دهد اما با این نقص فنی مسافران حاضر به ادامه پرواز با این هواپیما نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئولان شرکت وارش همچنان از پاسخگویی در خصوص این موضوع خودداری کرده و همچنان مسافران این پرواز بلاتکلیف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز تهران_بندرعباس دو بار دچار مشکل فنی شد

پرواز تهران_بندرعباس دو بار دچار مشکل فنی شد