مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:352023-05-28فرهنگي

بهادری جهرمی درباره «جهان بانو» نظر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی هیات دولت پس از تماشای نمایش میدانی «جهان بانو» گفت: این نمایش به بهترین وجه توانسته است راوی تاریخ باشد و با زبان هنر، - علی بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی هیات دولت به دیدن نمایش میدانی جهان بانو نشست و در ادامه عنوان کرد که این اثر نمایشی برای انتقال مفاهیم والا بهترین استفاده از هنر را کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی هیات دولت پس از تماشای نمایش میدانی جهان بانو گفت: این نمایش به بهترین وجه توانسته است راوی تاریخ باشد و با زبان هنر، اعتقاد فرهنگ و اندیشه را به نحو درست منتقل کند.

وی ادامه داد: نمایش جهان بانو اشاره ای گذرا به زنان تاثیرگذار در طول تاریخ از ابتدای خلقت حضرت آدم تا امروز دارد و نشان می دهد بانوان چگونه توانستند تاریخ ساز شوند.

بهادری جهرمی در پاسخ به این پرسش که زنان چگونه می توانند به جهان بانو تبدیل شوند، گفت: آنچه یک بانو را به جهان بانو تبدیل می کند، انجام همان رسالتی است که بر دوش دارد؛ این رسالت عظیم است و به همین دلیل زنان همواره نقشی به سزا در خانه و جامعه داشته اند.

دبیر و سخنگوی هیات دولت همچنین از سازندگان جهان بانو تشکر کرد و خواستار تداوم این دست آثار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی درباره «جهان بانو» نظر داد

بهادری جهرمی درباره «جهان بانو» نظر داد