مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-08فرهنگي

نمایشگاه های صنایع دستی در سراسر استان البرز برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به شروع هفته صنایع دستی از 20 تا 26 خرداد 1402 گفت: به منظور ارج نهادن به این روز و معرفی ظرفیت های صنایع دستی و هنرهای سنتی، - ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به شروع هفته صنایع دستی از 20 تا 26 خرداد 1402 گفت: به منظور ارج نهادن به این روز و معرفی ظرفیت های صنایع دستی و هنرهای سنتی، برنامه های متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی استانی در طول این هفته انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم خاکی روز پنجشنبه 18 خرداد 1402 اظهار کرد: همچنین نمایشگاه آثار فاخر صنایع دستی در مجموعه هارمونیک سنتر کرج روز 20 خرداد افتتاح می شود و تا بیست و ششم ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز افزود: برگزاری نمایشگاه آثار هنرجویان مرکز آموزش ساوجبلاغ، نمایشگاه صنایع دستی در آسیاب مهدی آباد نظرآباد و همچنین قدردانی از هنرمندان شاخص این نمایشگاه ها و همکاران معاونت صنایع دستی اداره کل متبوع نیز در طول هفته صنایع دستی صورت می گیرد.

به گفته خاکی در این ایام، نمایشگاه صنایع دستی در کاخ مروارید و روستای فشند ساوجبلاغ به همراه جشنواره گیلاس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های صنایع دستی در سراسر استان البرز برگزار می شود

نمایشگاه های صنایع دستی در سراسر استان البرز برگزار می شود