مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:352023-05-31سياسي

انتظار دولت از نخبگان و دانشگاهیان نقد منصفانه سیاست هاست


رییس جمهور در پیامی عنوان کرده است: انتظار دولت مردمی از نخبگان و دانشگاهیان فرهیخته، اندیشه ورز، تحول خواه و عدالت طلب، نقد منصفانه سیاست ها و برنامه های دولت در کنار تبیین جهادی حقایق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان دانشجویان ایران، در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی امروز، 10 خردادماه در دانشگاه علم و فرهنگ در حال برگزاری است، پیام رییس جمهور به اختتامیه توسط دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی قرائت شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور به مناسبت اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران امروز، چهارشنبه، 10 خرداد پیامی صادر کرد، متن این پیام بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم گفت وگو یک شاخصه متمایز انسانی است و در فطرت آدمیان ریشه دارد.

خداوند متعال در آیات متعددی از قرآن کریم پیامبر اسلام(ص) را پس از دعوت به راه خدا و حکمت و موعظه، به مناظر با اهل جدل با بهترین طریق فرامی خواند؛ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ .

همچنین در آیه نورانی دیگر، بندگان خردمند خود را از گروهی برمی شمارد که سخن ها را می شنوند و به نیکوترین آنها عمل می کنند؛ الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار دولت از نخبگان و دانشگاهیان نقد منصفانه سیاست هاست

انتظار دولت از نخبگان و دانشگاهیان نقد منصفانه سیاست هاست