مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-02ورزشي

توزیع اعتبارات ورزشی برای بخش سیراف عادلانه نیست


توزیع اعتبارات ورزشی برای بخش سیراف عادلانه نیست و انتظار داریم مسئولان ورزش استان پاسخگوی این مسائل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدصادق عاشوری در خطبه های نماز جمعه سیراف اظهار داشت: خبرها حاکی از آن است که صنعت کمک خوبی به ورزش شهرستان کرده است از اداره ورزش و جوانان انتظار می رود سهم بخش سیراف از کمک صنعت به ورزش را شفاف اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه بخش سیراف دیده نشده است اضافه کرد: مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان جواب بدهند چرا از سال 92 تاکنون هیچ کار عمرانی در حوزه ورزش بخش سیراف از ناحیه آن اداره صورت نگرفته است! امام جمعه سیراف بیان کرد: مردم و به خصوص جوانان گلایه دارند و من گلایه آنها را بیان می کنم انتظار می رود بخش سیراف در بودجه ها دیده شود.

لیست اعتبارات و مساعدت های صورت گرفته از ناحیه وزارت نفت به اداره ورزش شهرستان را دیدم سهم بخش سیراف صفر است آیا این تبعیض نیست؟ وی با تاکید بر اینکه جفایی که در حق ورزش بخش سیراف شده است را جبران را کنید افزود: گلایه خودم و جوانان و ورزشکاران از عدم توجه اداره ورزش شهرستان به بخش سیراف را اعلام می کنم.

حجت الاسلام عاشوری افزود: در بازدیدی که از مکان تمرین رزمی کاران سیراف داشتم خیلی ناراحت شدم که چرا جوانان رزمی کار ما باید در آن مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اعتبارات ورزشی برای بخش سیراف عادلانه نیست

توزیع اعتبارات ورزشی برای بخش سیراف عادلانه نیست