مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:402023-06-21سياسي

شهید چمران از افتخارات و پایه گذاران جبهه مقاومت است


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سردار شهید چمران از افتخارات و پایه گذاران جبهه مقاومت است.

- ایسنا/مرکزی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سردار شهید چمران از افتخارات و پایه گذاران جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام علی سعیدی چهارشنبه 31 خردادماه 1402 در نشست تخصصی بررسی ابعاد شخصیتی شهید چمران و نقش مقاومت در تحولات منطقه که به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید چمران در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد، با بیان اینکه سردار شهید دکتر چمران پایه گذار جبهه مقاومت در منطقه است، اظهار کرد: حضور فعالانه نیروهای مقاومت در منطقه به ویژه کشورهایی همچون لبنان و فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و استکبار نتیجه اندیشه و تفکر شهید چمران است.

وی با بیان اینکه هر انقلابی برای پایداری باید پنج مرحله شامل بستری سازی، پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار را سپری کند، تصریح کرد: تحقق این مراحل نیازمند حضور فعال نیروهای انقلاب به عنوان پشتوانه است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه نهضت انقلاب اسلامی که توسط امام راحل پایه ریزی شد هم اکنون با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در مرحله استمرار قرار دارد و مسیر پیشرفت را با اقتدار طی می کند، گفت: این انقلاب برای رسیدن به این مرحله در کنار هدایت های امام و رهبری شاهد حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید چمران از افتخارات و پایه گذاران جبهه مقاومت است

شهید چمران از افتخارات و پایه گذاران جبهه مقاومت است