مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-10ورزشي

البرز از تبعیض در توزیع امکانات و خدمات رنج می برد


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: استان به دلیل برخورداری از تنوع جمعیتی و بافت شهری از جمله استان هایی است که از تبعیض در توزیع امکانات و خدمات رنج می برد.

- حمید میرزایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدگاه های عدالت محور دولت سیزدهم و نماینده عالی دولت در البرز اظهار کرد: استان البرز به دلیل برخورداری از تنوع جمعیتی و بافت شهری از جمله استان هایی است که از تبعیض در توزیع امکانات و خدمات رنج برده و نیازمند اصلاح این روند می باشد.

وی با اشاره به نگاه پیشرفت محور استاندار البرز برای حل مسائل مردم بیان کرد: با توجه به تأکیدات استاندار البرز، مبنی بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات و رفع مسائل و مشکلات شهرهای استان به ویژه در مناطق آسیب پذیر شهری و تعیین 66 محله هدف در استان، دفتر امور شهری و شوراها و شهرداران شهرهای تابعه با تلاش مضاعف در صدد بهسازی ساختار شهری با رویکرد عادلانه و بهبود سطح رفاه و آسایش مردم هستند.

وی افزود: شهرداری های استان منطبق با این رویکرد، سیاست های معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه های مورد تأکید اداره کل دفتر امور شهری و شوراها به انجام اقداماتی نظیر: احداث پارک، سالن های ورزشی، فضای سبز و بوستان های اختصاصی، زمین چمن مصنوعی کوچک، اصلاح و بهسازی معابر و خیابان های شهر، ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز از تبعیض در توزیع امکانات و خدمات رنج می برد

البرز از تبعیض در توزیع امکانات و خدمات رنج می برد