مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 22:102023-05-28اقتصادي

سرانه اشتغال صنعت در اردبیل به بیش از 27 درصد رسیده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سرانه اشتغال بخش صنعت در استان اردبیل به بالاتر از 27 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از طرح های تولیدی و صنعتی در نمین اظهار کرد: در تحقق شعار سال و با رویکرد رشد تولید هدف گذاری ها و برنامه ریزی ها به نحوی است تا زمینه و بستر حرکت مؤثر و قاعده مند در این بخش فراهم آید.

وی تصریح کرد: 45 درصد اقتصاد کشور و استان اردبیل متعلق به حوزه صنعت، معدن و تجارت است که در زندگی مردم نیز تأثیری مستقیم دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از سال 98 تاکنون تمام تلاش ما بر این بوده تا در قالب یک برنامه مدون ظرفیت ها و پتانسیل های صنعتی استان مورد توجه قرار گرفته و تدوین برنامه عملیاتی در این بخش اتفاق بیفتد.

صادقی افزود: در شهرستان های مختلف استان اردبیل در مجموع به تناسب ظرفیت هایی که وجود دارد، 30 طرح صنعتی آماده سرمایه گذاری شده که از این تعداد 20 طرح در مرحله سرمایه گذاری قرار گرفته است.

وی استراتژی این سازمان را حرکت استان اردبیل در مسیر صنعتی شدن با جذب سرمایه گذاران متعدد اعلام کرد و ادامه داد: اگر زمانی شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی مستقر در آن کم رونق و به حالت رکود درآمده بودند، امروز اکثر شهرک ها و نواحی صنعتی به چنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه اشتغال صنعت در اردبیل به بیش از 27 درصد رسیده است

سرانه اشتغال صنعت در اردبیل به بیش از 27 درصد رسیده است