مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-12بين الملل

هیئتی از ارتش اسراییل برای ادامه تحقیقات درباره تیراندازی در مرز به قاهره رفت


ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک هیئت شامل سه تن از فرماندهانش برای ادامه روند تحقیقات مشترک درباره تیراندازی اخیر در مرزهای مصر، به قاهره رفت.

- ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک هیئت شامل سه تن از فرماندهانش برای ادامه روند تحقیقات مشترک درباره تیراندازی اخیر در مرزهای مصر، به قاهره رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یک هیئت از فرماندهان ارتش برای پیگیری روند تحقیقات مشترک با ارتش مصر درباره تیراندازی اخیر در مرزهای مشترک دو طرف به قاهره رفت.

ادرعی اظهار کرد: این هیئت شامل ژنرال الیعازر تولدانو، فرمانده منطقه جنوب، سرتیپ آوی دیفرین، رییس تیپ روابط بین الملل و سرتیپ ج، رییس تیپ فعال سازی در مرکز اطلاعات بود و این سفر با هدف پیگیری روند تحقیقات مشترک با مسؤولان ارتش مصر درباره ماجرای نفوذ یک سرباز مصری به داخل مرزهای ما در سوم ژوئن جاری انجام شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: این تحقیق مشترک در روز تیراندازی و زمان بازدید مسؤولان ارتش مصر از محل تیراندازی آغاز شد و دو طرف تعهد دادند که تحقیق گسترده ای را برای رسیدن به حقیقت انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئتی از ارتش اسراییل برای ادامه تحقیقات درباره تیراندازی در مرز به قاهره رفت

هیئتی از ارتش اسراییل برای ادامه تحقیقات درباره تیراندازی در مرز به قاهره رفت