مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-07اجتماعي

کشاورزان محصولات خرمن شده را جمع آوری کنند، باران در راه است


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، وزش باد شدید و وقوع تندبادهای لحظه ای در مناطق شرقی استان، - معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، وزش باد شدید و وقوع تندبادهای لحظه ای در مناطق شرقی چهارمحال و بختیاری، گفت: توصیه می شود کشاورزان محصولات خرمن شده را در این مناطق جمع آوری کنند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این سامانه بارشی از امروز چهارشنبه فعالیت خود را در شهرستان های بروجن، سامان، بن، شهرکرد، فلارد، شلمزار و خانمیرزا آغاز می کند و تا اواخر وقت جمعه در این مناطق فعال است.

وی افزود: در این مدت احتمال ایجاد روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل ها، برخورد صاعقه، خسارت ناشی از وزش باد و تندباد لحظه ای و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

نوروزی اضافه کرد: مردم در روزهای پایانی هفته از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و همچنین عشایر در کنار رودخانه ها و مسیل ها توقف نکنند و کشاورزان از سم پاشی و محلول پاشی باغات و مزارع به ویژه در ساعات بعدازظهر خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان محصولات خرمن شده را جمع آوری کنند، باران در راه است

کشاورزان محصولات خرمن شده را جمع آوری کنند، باران در راه است