مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-01سياسي

کارکرد احزاب در حوزه سیاسی مهم و برجسته می باشد


استاندار اردبیل در نشست با دبیران اجزاب سیاسی استان با بیان اینکه کارکرد احزاب در مسائل سیاسی مهم و برجسته است، افزود: احزاب می تواند با رویکرد وحدت آفرینی توسعه استان را رقم بزند.

- سیدحامد عاملی 11 خرداد در نشست هم اندیشی با احزاب و گروههای سیاسی با حضور رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی، بهروز زلالی مدیرکل دفتر امور سیاسی، حبیب کوهی رییس جبهه پیشرفت، عدالت و رفاه استان و شمالغرب کشور و جمعی دیگر از دبیران و فعالین احزاب سیاسی استان برگزار شد، ضمن بیان اینکه احزاب سیاسی استان با وحدت آفرینی می توانند توسعه و پیشرفت را برای استان اردبیل رقم زنند، گفت: انتخابات مجلس دوازدهم برای کشور حائز اهمیت است و احزاب و دبیران آن میتوانند با تبیین و حساسیت زایی انتخابات برای مردم در جذب مشارکت در پای صندوق ها فعال باشند.

وی تصریح کرد: قبل از اینکه مسئولیت استانداری اردبیل را قبول کنم معامله با خدا کرده ام و حفظ حرمت مردم و پیشانی سفید بودنم برایم مهم می باشد.

عاملی با تاکید بر برخی مصلحتها و محدودیتها در استان رویکرد خود را دوری از حاشیه و مجادله برشمرد و اضافه کرد: بودجه های اختصاصی برای استان پاسخگوی نیارهای هم استانی ها نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد احزاب در حوزه سیاسی مهم و برجسته می باشد

کارکرد احزاب در حوزه سیاسی مهم و برجسته می باشد