مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-19سياسي

معرفی شهید «رحیم آنجفی» از محورهای مهم همایش ملی هویت است


رییس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: تهیه فیلم های کوتاه 199 ثانیه ای، مستند و معرفی چهره شهید رحیم آنجفی که از معلمی به درجه فرماندهی در زمان دفاع مقدس رسید محورهای اصلی همایش ملی هویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مجتبی حیدری امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری همایش ملی هویت در استان اظهار کرد: این همایش با مشارکت حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود، انتظار داریم تا دیگر نهادهای فرهنگی نیز در این خصوص همکاری های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به محورهای همایش ملی هویت افزود: تهیه فیلم های کوتاه 199 ثانیه ای، مستند و معرفی چهره شهید رحیم آنجفی که از معلمی به درجه فرماندهی در زمان دفاع مقدس رسید محورهای اصلی این همایش است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی بیان کرد: تهیه پوسترهایی به صورت کارگاهی و قرار گرفتن دانشجویان در کنار طراحان پوستر به منظور آشنایی با شیوه های طرح از دیگر بخش های این همایش است.

حیدری خاطرنشان کرد: این دانشگاه موفق شد در سال 1401 در بخش ممیزی دانشگاه های فرهنگی کشور از بین 98 پردیس رتبه پنجم کشوری را به دست آورد.

وی یادآور شد: دو دانشجوی دانشگاه فرهنگیان و یک دانشجوی پردیس باهنر اراک در فراخوان دانشجوی نمونه وزارت علوم حائز رتبه برتر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شهید «رحیم آنجفی» از محورهای مهم همایش ملی هویت است

معرفی شهید «رحیم آنجفی» از محورهای مهم همایش ملی هویت است