مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-07اقتصادي

از بلاروس واردات مرغ نداشته ایم


مدیرکل دفتر حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور گفت: به هیچ عنوان از کشور بلاروس واردات مرغ نداشته ایم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور گفت: به هیچ عنوان از کشور بلاروس واردات مرغ نداشته ایم.

منصور بنیاب، امروز(17 خرداد) در حاشیه مراسم آغاز رزمایش جهاد دامپزشکی در کرمانشاه، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اخبار منتشر شده در هفته گذشته مبنی بر احتمال واردات مرغ های آلوده از مبدا کشور بلاروس برای کنترل و تنظیم بازار مرغ، اظهار کرد: هیچ مجوزی برای واردات مرغ از بلاروس صادر نشده است.

بنیاب افزود: واردات مرغ به کشور خیلی جزیی بوده و به هیچ عنوان از کشور بلاروس واردات مرغ نداشته ایم.

مدیرکل دفتر حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی با اشاره به برنامه ریزی برای جوجه ریزی مناسب در واحدهای پرورش مرغ کشور، این نوید را داد که در آینده نه چندان دور هیچ واردات مرغی به کشور نداشته باشیم.

وی سپس اشاره ای هم به خدمات دامپزشکی داشت و با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از 20 میلیون خدمت از سوی مجموعه دامپزشکی در قالب اجرای رزمایش های جهادی ارائه شده، گفت: با همکاری چهار هزار دامپزشک، پیراپزشک و مجموعه سپاه و بسیج سازندگی برای خدمت رسانی در حوزه دامپزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بلاروس واردات مرغ نداشته ایم

از بلاروس واردات مرغ نداشته ایم