مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-08اقتصادي

افزایش اشتغال و ارزش افزوده معدن در آذربایجان غربی با جدیت دنبال می شود


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بخش معدن از پیشران های توسعه استان به شمار می رود، گفت: در حال حاضر سهم این بخش در اشتغال و ارزش افزوده استان ناچیز است که افزایش این بخش با جدیت دنبال می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بخش معدن از پیشران های توسعه استان به شمار می رود، گفت: در حال حاضر سهم این بخش در اشتغال و ارزش افزوده استان ناچیز است که افزایش این بخش با جدیت دنبال می شود.

محمدصادق معتمدیان پنجشنبه 18 خرداد در جلسه شورای معادن آذربایجان غربی افزود: نقشه راه توسعه بخش معدن استان هم تدوین شده و در اولین اقدام در این حوزه، مسیر توسعه را مشخص کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه سهم معدن باید در استان افزایش یابد، اضافه کرد: در این خصوص، سه گام در نظر گرفته ایم که گام اول اکتشاف با استفاده از ظرفیت های دولتی و حاکمیتی است که در این خصوص 420 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

معتمدیان ادامه داد: این اکتشاف در هشت شهرستان و 18 هزار کیلومتر مربع مساحت اجرایی شده و بزرگترین پروژه مطالعاتی و اکتشافی کشور بوده که مرحله بعد این طرح هم به زودی شروع می شود.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: توسعه صنایع معدنی هم از بخش های مهم توسعه بخش معدن استان است تا از خام فروشی محصولات جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اشتغال و ارزش افزوده معدن در آذربایجان غربی با جدیت دنبال می شود

افزایش اشتغال و ارزش افزوده معدن در آذربایجان غربی با جدیت دنبال می شود