مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-19سياسي

راه طی شده؛ دستاوردهای 2 ساله دولت سیزدهم


28 خرداد 1400 بود که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و مردم ایران با حضور پای صندوق های رأی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کردند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- وطن امروز نوشت: اکنون دولت سیزدهم تقریبا نیمی از عمر چهار ساله خود را سپری کرده و از همین رو می توان به نسبت اقداماتی که طی 22 ماه گذشته انجام داده، عملکردش را مورد بررسی و قضاوت قرار داد.

آنچه در طول 8 سال دوره ریاست جمهوری حسن روحانی اتفاق افتاد، چیزی غیر از ناکارآمدی در حوزه های مختلف از قبیل سیاسی و اقتصادی، بیگانگی با مردم و فرار از پاسخگویی به ملت ایران نبود.

علاوه بر اینها در دولت های یازدهم و دوازدهم شاهد بودیم حسن روحانی با گره زدن سرنوشت و سیاست خارجی کشور به برجام، عملا ظرفیت های داخلی کشور را به تعطیلی کشاند.

* کنترل و مبارزه با کرونا بنابر گزارش فارس، مرگ روزانه 700 نفر به دلیل بیماری کووید، ضعف مفرط مجموعه های دولتی در مدیریت بحران کرونا و ممانعت دولت های غربی از ورود واکسن کووید به کشور یکی از چالش های مهم دولت سیزدهم در شروع فعالیت خود بود.

با این حال دولت توانست کارنامه بسیار خوبی از خود در زمینه کنترل و مبارزه با کرونا بر جا گذارد، بنابراین می توان گفت که مهار کرونا یکی از اقدامات بسیار ارزشمند دولت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه طی شده؛ دستاوردهای 2 ساله دولت سیزدهم

راه طی شده؛ دستاوردهای 2 ساله دولت سیزدهم