مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-12اجتماعي

نحوه سنجش سلامت دانش آموزان خارجی فاقد اوراق هویتی و شناسه یکتا


رییس آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران با پیش بینی انجام سنجش سلامت برای حدود 15 هزار اتباع خارجی کلاس اولی، گفت: اتباعی که هنوز موفق نشده اند مدارک هویتی خود را کامل و شناسه یکتا دریافت کنند، - رییس آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران با پیش بینی انجام سنجش سلامت برای حدود 15 هزار اتباع خارجی کلاس اولی، گفت: اتباعی که هنوز موفق نشده اند مدارک هویتی خود را کامل و "شناسه یکتا" دریافت کنند، می توانند از طریق گزینه اتباع و مراجعه مستقیم به پایگاه های سنجش مناطق برای این امر اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی علیخانی درباره نام نویسی دانش آموزان اتباع خارجی کلاس اولی که اسناد هویتی آنها ناقص است، اظهار کرد: این اتباع با مراجعه به نزدیک ترین پایگاه سنجش مناطق، از طریق دسترسی مسئول پایگاه می توانند نوبت بگیرند.

وزارتخانه این تمهیدات را برای این اتباع در نظر گرفته است اما باید توجه داشت که برگه سنجش تنها یکی از مدارک الزام برای ثبت نام سال تحصیلی 1402 است و قاعدتا این اتباع باید برای ثبت نام نوآموز در مدرسه پیگیر باشند تا کارت هویتی آمایش یا گذرنامه خانوار را دریافت کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران همچنین با اعلام این خبر که تا کنون در شهرستان های استان تهران حدود 94 هزار نوآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه سنجش سلامت دانش آموزان خارجی فاقد اوراق هویتی و شناسه یکتا

نحوه سنجش سلامت دانش آموزان خارجی فاقد اوراق هویتی و شناسه یکتا