مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-11سياسي

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت های صنعت هسته ای نباید دست بخورد


رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شماری از دانشمندان افتخارآفرین، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته ای، این صنعت را کلید پیشرفت ایران در بخش های مختلف خواندند و فرمودند: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز پس از بازدید 1.

5 ساعته از نمایشگاه دستاوردهای هسته ای در عرصه های کشاورزی، پزشکی و سلامت، صنعت، محیط زیست، آب و ساخت نیروگاه؛ در جمع شماری از دانشمندان افتخارآفرین، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته ای، این صنعت را کلید پیشرفت ایران در بخش های مختلف خواندند و با تأکید بر تلاش همه جانبه برای ملموس شدن تأثیر پیشرفت های هسته ای در زندگی مردم، گفتند: بومی شدن صنعت بسیار مهم هسته ای نشان دهنده ناکامی غرب و تحقیر غرب گرایانی است که درصدد تحقیر ملت و تضعیف روحیه کار و امید در کشور بودند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تشکر صمیمانه از دانشمندان، مسئولان و فعالان صنعت هسته ای، نمایشگاه مورد بازدید را عالی، خشنودکننده و بشارت بخش خواندند و گفتند: باید مردم را با ابعاد گوناگون و تأثیرات این پیشرفت ها در زندگی ملت آشنا کرد.

ایشان در تبیین اهمیت 3گانه صنعت هسته ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی ها، آبروبخش کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت های صنعت هسته ای نباید دست بخورد

رهبر انقلاب: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت های صنعت هسته ای نباید دست بخورد