مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-19سياسي

فعالیت 122 تشکل ایثارگری دارای مجوز در کشور


سرپرست دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 122 تشکل ایثارگری در کشور دارای مجوز هستند و مردمی سازی از سیاست های دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی با اشاره به فعالیت های انجام شده پیرامون تشکل های شاهد و ایثارگر، توضیح داد:بر اساس اصول قانون اساسی و قوانین بالادستی و تأکیداتی که رهبران فکری انقلاب داشتند حضور حداکثری مردم در نقش آفرینی برای خدمت مردم به مردم و در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت ایثارگران به ایثارگران مطرح است.

در جامعه ایثارگری 9 هزار نخبه شاهد و ایثارگر حضور دارند و تشکل های شاهد و ایثارگر فعال نیز فراوان است که ظرفیت ارزشمندی است.

وی افزود:در گذشته موضوع تشکل ها و نخبگان شاهد و ایثارگر از یک مرکز پیگیری شده است که با توجه به سیاست های تحولی در بنیاد این حوزه ها تفکیک شده است تا از ظرفیت تشکل های شاهد و ایثارگر دارای مجوز از وزارت کشور بهره برداری شود.

122 تشکل ایثارگری در کشور دارای مجوز هستند و مردمی سازی از سیاست های دولت است و این تشکل ها به عنوان سرمایه اجتماعی و اعتمادسازی محور اساسی پیشخوان خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند.

نریمانی با اشاره به طرح دیدار، ارائه مشاوره و فعالیت معتمدان معین، گفت: شبکه سازی ملی تخصصی ایثارگری و همچنین حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 122 تشکل ایثارگری دارای مجوز در کشور

فعالیت 122 تشکل ایثارگری دارای مجوز در کشور