مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-21اجتماعي

تامین و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین حسینی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی بر تامین و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تاکید کرد: تامین و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین حسینی ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی بر تامین و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

محمد مشتری در دومین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان گفت: با توجه به فرسوده بودن ناوگان مسافری استان و پیش بینی افزایش زائران اربعین حسینی در سال جاری، از ظرفیت اتوبوس های شهرداری و جایگزینی اتوبوس هایی که توانایی تردد در مسیر دور را دارند، استفاده می شود تا ناوگان مورد نیاز برای این ایام را تامین کنیم.

وی ادامه داد: در اربعین سال گذشته 8 هزار و 300 زائر از خراسان شمالی، توسط 367 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران اعزام شدند که پیش بینی می شود امسال این آمار به 20 درصد افزایش یابد بنابراین باید تمهیدات و اقدامات لازم قبل از شروع اعزام زائران حسینی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با اقداماتی که کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین انجام داد رضایتمندی خوبی به خصوص در جا به جایی زائران اربعین حسینی صورت گرفت و امیدواریم امسال نیز رضایتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین حسینی

تامین و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین حسینی