مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-02سياسي

تدوین برنامه راهبردی برای رفع مشکلات شهرستانی در مازندران


استاندار مازندران با اشاره به اینکه برنامه راهبردی برای رفع چالش های شهرستان ها تدوین می شود تا راهگشای مشکلات مردمی باشد، گفت: باید جلسات گفتمانی با نخبگان و منتخبان شهرستان بهشهر در قالب میز اتاق فکر توسعه در سطح دانشگاه ها و محافل علمی ایجاد شود.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه برنامه راهبردی برای رفع چالش های شهرستان ها تدوین می شود تا راهگشای مشکلات مردمی باشد، گفت: باید جلسات گفتمانی با نخبگان و منتخبان شهرستان بهشهر در قالب میز اتاق فکر توسعه در سطح دانشگاه ها و محافل علمی ایجاد شود.

سید محمود حسینی پور در ادامه سفر یکروزه شهرستانی به بهشهر در دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده های معزز شهدا، فعالان فرهنگی، سیاسی و اقتصادی شهرستان بهشهر، اظهار کرد: شهرستان بهشهر دارای ظرفیت های بکر اقتصادی بوده و بندرامیرآباد باید نقش خود را در توسعه متوازن بیشتر نشان دهد.

حسینی پور با بیان اینکه حضور مدیران استانی در شهرستان ها با هدف ایجاد تحول در مناطق استان طراحی شده است، گفت: اقتصاد دریا در شرق مازندران باید از طریق بندر امیرآباد تقویت شود.

وی با اظهار اینکه دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی می خواهد فاصله مردم با مسئولان بیشتر شود و از پیشرفت ایران اسلامی بیمناک شده است، گفت: اکنون سطح سواد و اشتغال بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه راهبردی برای رفع مشکلات شهرستانی در مازندران

تدوین برنامه راهبردی برای رفع مشکلات شهرستانی در مازندران