مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-15اقتصادي

محلات بزرگترین صادر کننده ماهیان زینتی کشور است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: محلات بزرگترین صادر کننده ماهیان زینتی کشور بوده و اولین مجتمع ماهیان زینتی در کنار دهکده گل در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صفری بعدازظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز گل و افتتاحیه مراسم اولین نکوداشت شهر محلات در بوستان ملی سرچشمه با اشاره به تقارن روز ملی گل با هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: رونق صنعت گل در شهرستان محلات مدیون هم افزایی و همکاری دستگاه های مختلف است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: هر زمان که قرار بوده است از افتخارات استان مرکزی نام برده شود، به واسطه گل و گیاه و ماهیان زینتی، از محلات که از قطب های تولید گل و گیاه و ماهیان زینتی کشور است، یاد شده است.

وی با بیان اینکه محلات از نظر تولید گل سرآمد است، گفت: اگرچه طی سالیان گذشته مشکلات بسیاری حل شده است اما مشکلات دیگری وجود دارد و تغییر مطالبات کشاورزان نشان از پیشرفت این صنعت دارد و با تلاش فعالان این عرصه رکودی در این صنعت مشاهده نمی شود.

صفری تصریح کرد: محلات بهشت استان و کشور است و باید تلاش بیشتری برای شناساندن ظرفیت های آن انجام شود و برگزاری نمایشگاه گل جزو افتخارات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات بزرگترین صادر کننده ماهیان زینتی کشور است

محلات بزرگترین صادر کننده ماهیان زینتی کشور است