مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-21ورزشي

40 تفاهمنامه همکاری برای اجرای برنامه های تابستانی منعقد شد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از 40 تفاهمنامه همکاری آموزشی و تفریحی با نهادهای دولتی و بخش خصوص با هدف تقویت برنامه های تابستانه منعقد شد.

- مصطفی آمون در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد امسال با شعار مسجد، کانون نشاط آغاز شده و هم اکنون فعالیت های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، هنری، دینی و ورزشی در پایگاه های اوقات فراغت کانون های مساجد در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این تفاهم نامه مربوط به دوره های آموزشی مختلف است که تلاش کرده ایم با انعقاد تفاهم نامه خدمات رایگان آموزشی را در اختیار نوجوانان و جوانان مسجدی قرار دهیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: انعقاد تفاهم نامه با مراکز تفریحی برای تأمین شور و نشاط برای نوجوانان و جوانان از دیگر مواردی است که به صورت تخفیف ویژه در اختیار آنها قرار گرفته است.

آمون افزود: مهارت آموزی و توجه به امور رفاهی نوجوانان و جوانان مسجد از دیگر مواردی بود که در این تفاهم نامه ها لحاظ شده که با تخفیف ویژه می توانند از آن بهره مند شوند.

وی با تقدیر از دستگاه های اجرایی و فرهنگی و بخش خصوصی از توجه ویژه به نوجوانان و جوانان مسجدی و ارائه تخفیف های ویژه گفت: امیدواریم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 تفاهمنامه همکاری برای اجرای برنامه های تابستانی منعقد شد

40 تفاهمنامه همکاری برای اجرای برنامه های تابستانی منعقد شد