مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-10حوادث

طرح کشوری پلیس برای «مبارزه با سارقان مغازه»/ دستگیری 93 سارق و کشف 131 سرقت


رییس پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح سراسری مبارزه با سارقان مغازه در کشور خبر داد و گفت: در این راستا 93 سارق دستگیر و 131 فقره سرقت کشف شد.

- طرح کشوری پلیس برای مبارزه با سارقان مغازه / دستگیری 93 سارق و کشف 131 سرقت رییس پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح سراسری مبارزه با سارقان مغازه در کشور خبر داد و گفت: در این راستا 93 سارق دستگیر و 131 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر در اظهار داشت: سرقت از مغازه به جهت داشتن برخی ویژگی ها و وجود اموال با ارزش و گران قیمت و سهولت در سرقت نسبت به دیگر سرقت های مشابه، همواره در کانون توجه سارقان بوده واست.

وی افزود: عوامل مختلفی در گرایش و رویکرد سارقان به سرقت از مغازه دخالت دارند که از جمله تاثیر گذارترین آنها را می توان به کم توجهی مال باختگان به نکات ایمنی همانند دزدگیر و آژیر خطر، وجود نقص در درب ها و قفل درب ها، پایین بودن ضریب ایمنی، وجود خلاء های قانونی در برخورد با سرقت، پایین بودن هزینه ارتکاب جرم و .

اشاره کرد.

رییس پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: بیش از 50 درصد از سرقت های مغازه در مراکز استان ها و کلان شهرها اتفاق می افتد که معمولاً سرقت ها توسط سارقان حرفه ای صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کشوری پلیس برای «مبارزه با سارقان مغازه»/ دستگیری 93 سارق و کشف 131 سرقت

طرح کشوری پلیس برای «مبارزه با سارقان مغازه»/ دستگیری 93 سارق و کشف 131 سرقت