مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:302023-05-29اقتصادي

قاچاق ابرفساد 100 ساله ایران است


معاون امور حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری گفت: قاچاق ابرفساد 100 ساله ایران است که با همت جمعی می توان این فساد را ریشه کن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی پورکاظم شایسته بعد از ظهر دوشنبه در جشنواره هشت فرمان مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرمان چهار ماده ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در استان هایی نظیر اردبیل، آذربایجان شرقی و قزوین نمی توان در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز نگرانی ها و اضطراب کمتری را داشت.

وی تصریح کرد: قطعاً در این استان ها نیز همچون استان های با آمار قاچاق بالا نظیر هرمزگان، خوزستان و بوشهر باید مراقب ایجاد مشاغل کاذبی بود که در سایه قاچاق کالا شکل می گیرد.

معاون امور حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری گفت: ما باید با دقت بیشتر و به دور از نگاه مقطعی در این بخش بتوان اقدامات پیشگیرانه ای را انجام داده و در امر قاچاق با پرهیز از متمرکز جغرافیایی و یا مرزی با فرمان رهبر معظم انقلاب از شیوع این امر جلوگیری کرده و از پیش مبادی گرفته تا سطح عرضه مقابله جدی را انجام داد.

پورکاظم شایسته افزود: فرمان در مبارزه با فساد و چهار ماده ای در مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مبنای مشروعیت و مقبولیت این فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق ابرفساد 100 ساله ایران است

قاچاق ابرفساد 100 ساله ایران است