مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-02سياسي

قانون شکنی به معنای شکستن هویت ایرانی و اسلامی است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: قانون شکنی به معنای شکستن هویت ایرانی و اسلامی بوده و افرادی که حجاب را به عنوان قانون رسمی کشور قبول ندارند باید از سایر امتیازات قانونی نیز محروم شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: قانون شکنی به معنای شکستن هویت ایرانی و اسلامی بوده و افرادی که حجاب را به عنوان قانون رسمی کشور قبول ندارند باید از سایر امتیازات قانونی نیز محروم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز 12 خرداد در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، اظهار کرد: استضعفاف بسیار هزینه دارد چراکه در این صورت یک جامعه به دشمن بر جان، مال، فرهنگ و سرنوشت مردم فرصت می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان هستند، بیان کرد: در نهضت امام راحل کار عظیمی صورت گرفت و آن خروج ملت ایران و باقی ملت ها از استضعفاف بود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مستضعف بودن ننگ است، افزود: فرعون استعمارگر بر مردم مسلط می شد؛ در تاریخ معاصر نیز استعمارگران جنایت ها و توطئه های بسیاری کردند و این کشور را قطعه قطعه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون شکنی به معنای شکستن هویت ایرانی و اسلامی است

قانون شکنی به معنای شکستن هویت ایرانی و اسلامی است