مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-18بين الملل

اعتماد آمریکایی ها به علم در سال 2022 کاهش یافته است


یک نظرسنجی بزرگ نشان می دهد که در سال 2022 اعتماد به جامعه ی علمی در میان بزرگسالان ایالات متحده کاهش یافته است که این ناشی از شکاف حزبی در دیدگاه های علمی و پزشکی است که در طول همه گیری کووید-19 پدیدار شد.

- یک نظرسنجی بزرگ نشان می دهد که در سال 2022 اعتماد به جامعه ی علمی در میان بزرگسالان ایالات متحده کاهش یافته است که این ناشی از شکاف حزبی در دیدگاه های علمی و پزشکی است که در طول همه گیری کووید-19 پدیدار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ای پی، به طور کلی، براساس نظرسنجی جدید 39 درصد از بزرگسالان ایالات متحده گفته اند که اعتماد زیادی به جامعه علمی دارند در حالی که این آمار در سال های 2018 و 2021 بیشتر و 48 درصد بوده است.

این نتایج براساس نظرسنجی عمومی اجتماعی(GSS) که یک نظرسنجی طولانی مدت است که توسط یکی از بزرگترین سازمان های مستقل تحقیقات اجتماعی NORC در دانشگاه شیکاگو دنبال می شود، انجام شده است.

این سازمان از سال 1972 نظرات آمریکایی ها را در مورد موضوعات کلیدی تحت نظر داشته است.

بر اساس تجزیه و تحلیل این نظرسنجی که توسط مرکز تحقیقات روابط عمومی آسوشیتدپرس-NORC انجام شد 48 درصد از بزرگسالان در آخرین نظرسنجی گزینه ی تنها مقداری (only some) اعتماد را گزارش کردند، در حالی که 13 درصد تقریبا هیچ (hardly any) اعتمادی را گزارش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد آمریکایی ها به علم در سال 2022 کاهش یافته است

اعتماد آمریکایی ها به علم در سال 2022 کاهش یافته است