مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 21:052023-06-13حوادث

انتقام از زندگی عروس جوان/ انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی اظهار داشت: خانم جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده اش و هتک حیثیت ایشان شده اند.

این مقام انتظامی بیان نمود: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت بعد از آشنایی بنده با نامزدم فردی ناشناس در فضای مجازی تهدیدم می کرد که باید به این رابطه پایان دهم و اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی ام را منتشر می کند، بنده اهمیتی ندادم تا اینکه متوجه شدم صفحه ای جعلی با نام و شماره تلفن بنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ام می کند و موجب برهم زدن آرامش و آبروی خانوادگی بنده شده است.

وی افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت اقدامات خود را آغاز کردند و پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام از زندگی عروس جوان/ انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

انتقام از زندگی عروس جوان/ انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی