مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 21:002023-05-31سياسي

امام خمینی (ره) مبدع گفتمان حمایت از مستضعفین در جهان نوین بود


ادبیات و گفتمان حمایت از مستضعفین، گفتمان نوینی بود که از سوی امام خمینی (ره) در جهان امروز ایجاد و در جامعه ما مطرح شد.

- قزوین- معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: ادبیات و گفتمان حمایت از مستضعفین، گفتمان نوینی بود که از سوی امام خمینی (ره) در جهان امروز ایجاد و در جامعه ما مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد حسینی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش بین المللی گستره جغرافیایی اندیشه امام خمینی (ره) که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: اگر ما امروز پایه دار جهانی شدن مکتب اهل بیت (س) هستیم باید بتوانیم کلام ائمه را به دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از قالب هنر برای بیان مکتب اهل بیت استفاده کنیم، افزود: پیاده روی اربعین یکی از اصلی ترین ابزار ترویج مکتب اهل بیت (ع) است.

معاون امور مجلس رییس جمهور بیان کرد: اسلام تنها مختص مردم شبهه جزیره عرب نیست بلکه یک دین جهانی است و تمام مردم دنیا مخاطب آن هستند.

وی اضافه کرد: دنیا شیفته و تشنه درک علوم اسلامی و مسائل اخلاقی و معنوی است و باید تلاش کنیم این محتوا را به شکل صحیح به مخاطب ارائه دهیم.

حسینی تصریح کرد: از نظر رسانه های بزرگ آمریکایی همچون نیویورک تایمز امام خمینی (ره) توانست ایران را از سیطره کامل آمریکایی خارج کرده و مستقل کند و به ایران عزت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) مبدع گفتمان حمایت از مستضعفین در جهان نوین بود

امام خمینی (ره) مبدع گفتمان حمایت از مستضعفین در جهان نوین بود