مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-04سياسي

جریان های مقاومت محصول اندیشه امام خمینی (ره) است


رییس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: 34 سال است که امام در میان ما نیست اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیروی از راه امام راحل تداوم بخش این مسیر است.

- ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: 34 سال است که امام در میان ما نیست اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیروی از راه امام راحل تداوم بخش این مسیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی در آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در بندرعباس، با اشاره به عظمت و شخصیت امام خمینی (ره)، او را چکیده همه امت و همه روزگار در یک شخصیت و یک لحظه دانست، عنوان داشت: استاد مرتضی مطهری در بیان ویژگی های امام، باور درونی، ایمان، یقین در عمل و باورمندی به مردم و عزم جزم را از ویژگی های امام راحل و حرکت او بر می شمرد و این حقیقتی برآمده از عنایت الهی بود.

نماینده مردم تبریز با تصریح بر این که دوران ستمشاهی، دورانی سراسر خفقان و تهدید برای مبارزه بود، گفت: امام در آن شرایط و در حالی که در ابتدای نهضت خود از کودکان در گهواره به سربازان آینده نهضت خود یاد کرده بود، روزهای تبعید را با ارتباط با مردم طی کرد و این مبارزه فراگیر هرگز خاموش نشد تا به انقلاب اسلامی شکوهمندی منتج شد که جهان را تحت تأثیر قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان های مقاومت محصول اندیشه امام خمینی (ره) است

جریان های مقاومت محصول اندیشه امام خمینی (ره) است