مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-11سياسي

کارخانه ریسباف بلاتکلیف است / لزوم حمایت از فعالان صنایع دستی


کارخانه ریسباف به عنوان تنها کارخانه باقیمانده از دوره صنعت نساجی اصفهان همچنان بلاتکلیف بوده و درگیر بروکراسی های اداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک روز جهانی صنایع دستی و روز ملی فرش اظهار داشت: اصفهان در حوزه صنایع دستی دست پری دارد اما اینکه از این فرصت چقدر استفاده کرده ایم جای بحث دارد.

وی با بیان اینکه وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ویژه برنامه این روز را در اصفهان برگزار کرد که افتخاری برای استان محسوب می شود، افزود: یک سوم از کل صنایع دستی شناخته شده در دنیا در ایران فعال و دوم سوم این میزان در اصفهان فعال است.

فعالیت 100 هزار شهروند اصفهانی در حوزه صنایع دستی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در اصفهان حدود 100 هزار نفر در حوزه صنایع دستی اشتغال دارند که اعم از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان است، ادامه داد: این آمار، فرصت خوبی برای اصفهان است که می تواند بدون سرمایه گذاری سنگین به اقتصاد استان و کشور کمک کند.

وی با اشاره به اینکه فعالان صنایع دستی به حمایت جزیی و تسهیل در قوانین نیاز دارند و با رفع این مشکلات می توان این صنعت را فعال کرد، ابراز داشت: باید برای توسعه این کسب و کار اقدام کنیم، احیای صنایع دستی، احیای هوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ریسباف بلاتکلیف است / لزوم حمایت از فعالان صنایع دستی

کارخانه ریسباف بلاتکلیف است / لزوم حمایت از فعالان صنایع دستی