مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-10سياسي

پویش کاروان غیرت برگزار می شود


پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» برگزار می شود.

- پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید غیرت حمیدرضا الداغی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پویش کاروان غیرت در 4 قرار برگزار می شود و در بخش روایت حضور از شرکت کنندگان در مراسم چهلم شهید حمیدرضا الداغی دعوت شده است تا تصاویر، فیلم ها و دلنوشته های خود را از حضور در این مراسم با درج هشتک #ما_هم_غیوریم در فضای مجازی منتشر کنند.

در بخش روایت غیرت نیز هموطنانی که توفیق حضور در این مراسم معنوی را ندارند می توانند دلنوشته ها، تصاویر و تولیدات محتوایی متناسب با فضای مجازی خود را در پیام رسان های داخلی به آدرس maham_admin@ ارسال کنند.

قرار اول تهران- میدان امام حسین- 23 خرداد - سه شنبه- ساعت 17، قرار دوم سمنان- گلزار شهدای امامزاده اشرف- 24 خرداد- چهارشنبه- ساعت 17، قرار سوم مشهد- گلزار شهدای بهشت رضا- 25 خرداد- پنج شنبه- ساعت 10 و قرار آخر سبزوار- گلزار شهدای مزار شهید غیرت- 25 خرداد- پنج شنبه- ساعت 17 اعلام شده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این پویش به نشانی http://ma-ham.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش کاروان غیرت برگزار می شود

پویش کاروان غیرت برگزار می شود