مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-14اقتصادي

پشت پرده یک «دروغ» بزرگ علیه ظریف


بعدها مشخص شد پرداخت یک میلیارد و 650 میلیون دلاری از بدهی که شاید یکی از دلایل قطع گاز ترکمنستان به ایران در گذشته بود به صورت تهاتری بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آرمان ملی نوشت: آقای دیپلمات بعد از مدت ها از خلوت به جلوت آمد و آتشی بر خرمن مدعیان دیپلماسی افکند.

چند روزی از حضور جواد ظریف مرد کهنه کار عرصه دیپلماسی در کلاپ هاوس می گذرد اما هنوز آتشی که او افروخته سو سو می زند و هر بار که این آتش قصد خاموشی دارد، عده ای با واکنش های بیراه و حاشیه ای ناخواسته ظریف را وادار به کنش کرده و او را ظریفانه به صدر اخبار بازمی گردانند واقعیت آن است که کلام ظریف برای بسیاری از مردم عادی تا سیاست مداران اهل مدارا، حجت است.

  ظریف با یک جمله نشان داد که نگاه به شرق نه دستاوردی در کارنامه دولت سیزدهم بلکه تنها میوه پیگیری های او در دوران حضورش بر وزارت خارجه است.

هر چند ظریف، ظریفانه عمل می کند تا به کسی بر نخورد و با وقار تمام بسیاری از نقدها و تهمت ها را تحمل می کند اما مخالفانش دست بردار نیستند و حتی به نقل از وی تلاش می کنند دیگران را علیه او به واکنش وادار کنند.

 دروغی به نام خائن نامیدن زنگنه توسط ظریف محمدجواد ظریف درباره اظهارات منتسب به خود به نقل از مالک شریعتی، نماینده مجلس گفت: این دست خبرسازی ها نشان می دهد چون قافیه به تنگ آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده یک «دروغ» بزرگ علیه ظریف

پشت پرده یک «دروغ» بزرگ علیه ظریف