مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-08سياسي

بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت های گردشگری زنجان


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از بازدید از پروژه سبزه میدان از گذر گردشگری اشراق، ملت و ناحیه صنعتی ظریفان بازدید کرد.

- ایسنا/زنجان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از بازدید از پروژه سبزه میدان از گذر گردشگری اشراق، ملت و ناحیه صنعتی ظریفان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت اله ضرغامی شامگاه امروز (18 خردادماه) در جریان سفر به زنجان از گذر گردشگری اشراق بازدید کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این بازدید به ظرفیت های استان زنجان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت ها به نحوه احسن استفاده شود.

شهردار زنجان نیز در این بازدید با بیان اینکه گذر گردشگری اشراق با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است، گفت: در این گذر گردشگری 14 غرفه غذایی در نظر گرفته شده و طراحی آن برگرفته از باغ همایون و استاد معین تهران است.

علیرضا فیروزفر با اشاره به اینکه گذر گردشگری اشراق به صورت چهار فصل و دائمی فعالیت خواهد کرد، افزود: برای استفاده دائمی از این گذر محل با گرماتاب و گازرسانی تجهیز شده است تا در فصل سرما به لحاظ گرمایشی مشکلی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه طول مسیر گذر گردشگری اشراق 300 متر است که از ورودی بلوار اشراق از سمت صداوسیمای زنجان آغاز می شود، اضافه کرد: تمام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت های گردشگری زنجان

بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت های گردشگری زنجان