مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:012023-06-12سياسي

سند برنامه ریزی ارتقای فرهنگ کتاب خوانی سمنان به تصویب نهایی رسید


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: سند برنامه ریزی برای ارتقای فرهنگ کتاب خوانی در جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی و شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به تصویب نهایی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی استان سمنان و شورای فرهنگ عمومی این استان که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار شد، پیرامون راهبردهای هجده گانه شورای فرهنگ عمومی در استان، به راهبرد دوم آنکه ارتقای فرهنگ کتاب خوانی در استان سمنان است، اشاره کرد و گفت: این راهبرد بومی سازی و بر اساس آخرین وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان سمنان منطبق بر شاخص های فرهنگ عمومی و نظر مردم تدوین شده است و تا افق 1404 ادامه دارد.

وی ادامه داد: ابلاغ راهبرد ارتقای فرهنگ کتاب خوانی در استان سمنان برای نخستین بار توسط نماینده ولی فقیه در استان سمنان و رییس شورای فرهنگ عمومی در سال 1400 صادر و ابلاغ و طی آن، مسؤولیت اجرایی شدن این راهبرد به اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان سپرده شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بیان کرد: بررسی های اولیه این راهبرد در 165 نفر ساعت جلسه که با حضور کارشناسان مربوطه برگزار شد، صورت گرفت و درنهایت پیش نویسی برگرفته از نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند برنامه ریزی ارتقای فرهنگ کتاب خوانی سمنان به تصویب نهایی رسید

سند برنامه ریزی ارتقای فرهنگ کتاب خوانی سمنان به تصویب نهایی رسید