مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-04سياسي

امام خمینی(ره)، رییس مکتب مصلحانه انقلاب اسلامی


تفکر رهبر کبیر انقلاب اسلامی نه تنها رادیکال نبود، که مصلحانه بود، اما برخی تندروها که این اندیشه ها را سد راه افکار رادیکال خود می دانند، به عمد با نادیده گرفتن یا انکار اندیشه های امام خمینی(ره) سعی در تلقین تفکرات غیر واقعی خویش به مخاطب و نسل .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- راهبرد معاصر نوشت: 14 خرداد 1368 یادآور روزی است که هیچ گاه از خاطر انقلابیون و آحاد مردم ایران زمین پاک نخواهد شد و برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شد.

روزی به بلندای تاریخ ایران زمین که چپ و راست، کارمند و پزشک، دانشمند، کارگر و کاسب نمیشناخت؛ همه آمده بودند با رهبر فرزانه خود،  پیر جماران، مرشد و راهنمای همه آزادی خواهان و مسلمانان جهان وداع کنند.

امام روح الله الموسوی الخمینی، رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران شامگاه 13 خرداد 1368 خورشیدی در بیمارستان تهران به علت ایست قلبی رحلت کردند؛ خبر رحلت پیر جماران صبح 14 خرداد 1368 از رادیو اعلام شد؛ این خبر برای مردم انقلابی ایران بیش از حد جانگداز بود.

  برای مراسم خاک سپاری در مصلای تهران که 16 خرداد نزدیک بهشت زهرا برگزار شد، پیر و جوان، بزرگ و کوچک و از همه اقشار آمده بودند تا با جمعیت میلیونی، پیر جماران را تا  مرقدشان بدرقه و با رهبر کبیر انقلاب وداع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره)، رییس مکتب مصلحانه انقلاب اسلامی

امام خمینی(ره)، رییس مکتب مصلحانه انقلاب اسلامی