مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-20اقتصادي

تامین آب شرب شهر «بیرم» از طریق خلیج فارس


طرح انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان های جنوبی  فارس تا سال 1404 به بهره برداری می رسد و از این طرح برای تامین آب شرب شهر «بیرم» استفاده خواهد شد.

- لارستان - فرماندار ویژه لارستان گفت:طرح انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان های جنوبی  فارس تا سال 1404 به بهره برداری می رسد و از این طرح برای تامین آب شرب شهر بیرم استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش دهقان در خصوص این خبر بیان کرد: تمام تلاش های صورت گرفته در استان فارس بر این اساس است که برای تأمین آب شهر بی رم از آب شیرین کن، چاه های حفر شده و از آب سد سلمان فارسی و خلیج فارس حداقل تا سال 1404 استفاده شود.

وی اضافه کرد: بیشتر اوقات به دنبال این می گردیم که خداوند دست ما را بگیرد، اما غافل از این هستیم که دستی که جلوی ما دراز می شود، دست خداست؛ بنابراین دست خدا را پس نزنیم، آن را به عنوان نعمتی بزرگ بدانیم و خسته نشویم و هر چه مراجعه کننده به سراغ ما آمد از خدا بخواهیم بیشتر بیاید.

او افزود: از زمان سیل بی رم تاکنون، نزدیک به 250 میلیارد تومان پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف برای بخش بی رم تعریف شده و شروع به کار کردیم که حدود 161 میلیارد تومان آن محقق و کار شده است و امیدواریم مابقی آن هم در سال جدید محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب شهر «بیرم» از طریق خلیج فارس

تامین آب شرب شهر «بیرم» از طریق خلیج فارس