مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-28سياسي

اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) در فارس


مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در راستای گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و سالروز ارتحال ایشان پویش ختم قرآن در فارس اجرایی می شود.

- شیراز- مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در راستای گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و سالروز ارتحال ایشان پویش ختم قرآن در فارس اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد رضا نداف ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: اولین برنامه در راستای گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و شهدا 15 خرداد پویش ختم قرآن کریم است که در استان فارس اجرایی می شود.

نداف از برگزاری محفل انس با قرآن و حضور قاریان استانی در شهرک گلستان به همراه مسابقات قرآنی و فرهنگی با محوریت زندگی روح الله خمینی (ره) خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری بخش های قرآنی، فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ایام ارتحال امام خمینی (ره) و شهدا 15 خرداد را با رویدادهایی از قبیل تولید ویدئو کلیپ و عکس نوشته با موضوع 15 خرداد و رحلت امام (ره)، برگزاری کارگاه خوشنویسی اشعار امام خمینی (ره) با محوریت انجمن خوشنویسان و انتشار چند عکس از مراسم ارتحال امام (ره) و انتخاب بهترین تیتر گرامی داشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) در فارس

اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) در فارس