مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-19اجتماعي

تداوم کاهش دما در اردبیل تا اوایل هفته آینده


رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی هوای خنک تا اوایل هفته آینده در اردبیل ادامه خواهد داشت.

- شهرام کوثری مهر در گفت وگو با، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از امروز دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و هوای خنک تا اوایل هفته آینده تداوم خواهد داشت.

وی افزود: تا آخر هفته جاری با حاکمیت پرفشار در سطح زمین و نفوذ توده هوای مرطوب خزری به منطقه، وزش باد خزری در بیشتر مناطق استان گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید به ویژه در مناطق شمالی، نوار شرقی و بخش هایی از مناطق مرکزی پیش بینی می شود.

رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی اردبیل بیان کرد: از این رو طی ساعات شبانه و اوایل صبح در نوار شرقی، نواحی منتهی به استان گیلان و دامنه کوه های باغرو بارش باران دور از انتظار نیست.

کوثری مهر خاطرنشان کرد: همچنان پیرو هشدارهای هواشناسی در دو روز آینده نیز در ساعات بعدازظهر و عصر از شرایط فصلی و محلی در مناطقی از استان به ویژه در مناطق کوهستانی، دامنه کوهستان سبلان و شهرستان های اصلاندوز، انگوت و گرمی رشد ابرهای همرفتی گاهی توأم با رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد رخداد تگرگ انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کاهش دما در اردبیل تا اوایل هفته آینده

تداوم کاهش دما در اردبیل تا اوایل هفته آینده