مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-12بين الملل

سازوکار اتاق عملیات مقاومت فلسطین در نبرد آتی با تل آویو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ایمن نوفل» عضو شورای نظامی در «کتائب عز الدین القسام» و فرمانده روابط نظامی این گردان گفت: هرگونه رویارویی در آینده با اشغالگران اسراییلی با یک تصمیم جمعی و بررسی شده در اتاق عملیات مشترک گروه ها مقاومت اتخاذ خواهد شد.

- فرمانده نظامی کتائب القسام فلسطین، سازوکار اتاق عملیات مشترک مقاومت در نبرد احتمالی آتی با رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایمن نوفل عضو شورای نظامی در کتائب عز الدین القسام و فرمانده روابط نظامی این گردان گفت: هرگونه رویارویی در آینده با اشغالگران اسراییلی با یک تصمیم جمعی و بررسی شده در اتاق عملیات مشترک گروه ها مقاومت اتخاذ خواهد شد.

  * نحوه شکل گیری اتاق عملیات مشترک مقاومت وی در گفتگو با شبکه الجزیره ، در توضیح نحوه شکل گیری اتاق عملیات مشترک مقاومت گفت: اتاق عملیات مشترک مقاومت، به شکل کنونی در سال 2018 و در جریان برگزاری راهپیمایی های بازگشت در نوار غزه و پیامد های این راهپیمایی ها تشکیل شد.

زیرا در آن زمان نیاز به ایجاد یک نهاد هماهنگ کننده بین جناح های مختلف برای توافق بر سر قوانین و سازوکار های رویارویی و مدیریت نظامی نبرد با دشمن وجود داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار اتاق عملیات مقاومت فلسطین در نبرد آتی با تل آویو

سازوکار اتاق عملیات مقاومت فلسطین در نبرد آتی با تل آویو