مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-17سياسي

دریافت بیست ویکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده توسط گلدیران


سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در راستای حمایت از رعایت حقوق مصرف کنندگان بیست و یکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را به شرکت لجستیک گلدیران اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، در مراسم اهدای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان، مدیرکل روابط عمومی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، معاون بازرسی و نظارت برخدمات این سازمان و هیئت همراه از شرکت لجستیک گلدیران بازدید به عمل آورد و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را برای دومین بار به این شرکت اهدا کرد.

در این مراسم، حسین زاده قشمی، مدیرکل روابط عمومی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شرکت لجستیک گلدیران را یکی از پرچم داران حمایت از حقوق مصرف کنندگان دانست و گفت: این شرکت طی سال های گذشته توانسته است در مسیر فعالیت خود رضایت مشتریان را برآروده کند.

وی ادامه داد: در ایران شرکت های محدودی به حقوق مصرف کننده توجه جدی دارند و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در راستای افزایش اقبال به این مهم در تلاش است که با قدردانی از زحمات این شرکت ها خدمات بهتری به آنها ارائه نماید.

همچنین امیر مقاریان، مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران در این مراسم با اشاره به رشد تقاضا در سالهای گذشته اظهار کرد: توزیع کالاها از مبدأ تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت بیست ویکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده توسط گلدیران

دریافت بیست ویکمین گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده توسط گلدیران