مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 07:102023-05-29اقتصادي

پیشرفت 75 درصدی پارک صخره ای منطقه دوخواهران نهاوند


شهردار نهاوند با اشاره به پروژه پارک صخره ای دوخواهران اعلام کرد: پارک صخره ای منطقه دوخواهران با وسعت شش هکتار و اعتبار 10 میلیارد تومان، حدود 75 درصد پیشرفت دارد که با هدف احیای بافت فرسوده شهر، - تقویت روحیه نشاط اجتماعی و امیدبخشی به زندگی در محلات کم برخوردار شهر در حال اجراست.

مجید یوسفی نوید در گفت وگو با ایسنا، ایجاد معابر در مناطق دوخواهران، شیخ منصور و پای قلعه به منظور دسترسی این مناطق به خیابان های اصلی و خروج از بن بست، تأمین امنیت منطقه دوخواهران و چغا، احداث آبشار به منظور ایجاد شور و نشاط و زیباسازی منطقه، نورپردازی، کاشت گونه های مختلف درختان و گل ها، پیاده راه سلامت و .

را از جزییات این پروژه عنوان کرد.

وی بیان کرد: عملیات احداث این پارک با کوه بری و خاکبرداری، سنگ چین آغاز شده و هم اکنون زیرسازی معابر، پیاده راه سازی، دیوارکشی، جدول گذاری و طراحی روشنایی در این پارک توسط شهرداری نهاوند در حال انجام است.

یوسفی نوید اضافه کرد: تمامی ماشین آلات راه سازی مورد استفاده در پروژه های شهرداری به صورت مالکیت بوده که این امر باعث صرفه جویی هزینه های سنگین اجاره ماشین آلات شده است.

وی در ادامه مطرح کرد: پروژه بوستان مشاهیر(قبرآقا) نیز در بلوار شهید حیدری با اعتباری افزون بر سه میلیارد تومان در حال حاضر 80 درصد پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 75 درصدی پارک صخره ای منطقه دوخواهران نهاوند

پیشرفت 75 درصدی پارک صخره ای منطقه دوخواهران نهاوند